OTC Dzień I

Wtorek, 2 kwietnia 2013 · dodano: 02.04.2013 | Komentarze 6

Pobudka o 4:45 i o 5:30 już w samochodzie jadąc z Zielonej Góry do owieczki pod Nowym Sączem. Droga minęła znośnie, ale 6,5h za kółkiem potrafi wymęczyć tak czy inaczej.

Na miejscu byłem 12:30, przebrałem się, dojechał trener Kuba z Rafałem z Teamu i ruszyliśmy na wspólny trening. Trzeba było wykorzystać dobrą pogodę, bo jutro śniegi zapowiadają :/

No i pojechaliśmy od razu na Przełęcz Ostrą, na którą wjeżdżaliśmy w sumie 4 razy z różnych stron, wszystko na wysokiej kadencji. Na szczycie 0 stopni, jeszcze nigdy nie trenowałem podjazdów mając metrowe zaspy ze śniegu po lewej i prawej stronie ;) Na zjazdach pełno syfu więc rower po wszystkim był do konkretnej kąpieli.

Podjazdy lekkie nie były wszystko w okolicy progu, a przed szczytem trener kazał nam się ścigać, więc i puls maksymalny piękny ;) Raz wygrał Rafał, raz ja :D
Było co kręcić, po ostatnim podjeździe długi zjazd i rozkręcenie nogi na płaskim, szkoda tylko że wyszło 25km pod wiatr, no ale kolarzowi zawsze w morde wieje ;)

Tak czy inaczej 1 dzień Owieczka Training Camp jak najbardziej udany, wreszcie trening na dłuższych podjazdach :)

Niestety jest jakaś ogólna awaria Garmina i pierwszy trening po przestawieniu czasu suę kasuje, akurat na mnie trafiło dzisiaj, a szkoda wielka bo bardzo konkretny trening wyszedł i ciekawią mnie moce na podjazdach :/
Kategoria 70-90, Góry, OTC 2013

Virenque
| 18:25 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Hahaha no coś w tym jest :) Ale jak już tu jestem to mam gdzieś warunki, szosa czarna - da się jeździć. Jutro podjazdy :D
WuJekG
| 18:17 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Widzę właśnie na FB :P
mówiłem dziś bratu, że wiosna przyjdzie na początku przyszłego tygodnia, tak jak w zeszłym roku - jak skończy się zgrupka w Owieczce :P
Virenque
| 17:14 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj WujekG chyba się zdziwisz ;)
WuJekG
| 09:52 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj a dziś na nartach jeździcie, tak? :P
Virenque
| 20:25 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj Ty masz Ostrą na co dzień to inaczej ;) Obóz do niedzieli, rano jeszcze trening i po obiedzie wyjazd. pozdrawiam
kr1s1983
| 20:01 wtorek, 2 kwietnia 2013 | linkuj qrde z pogoda nie trafiliscie chyba ale badzmy dobrej mysli.Ja nawet nie jade tak wysoko jeszcze jak Ostra bo mycie roweru po jezdzie pewne.Do kiedy macie oboz?moze w weekend dolacze:)pozdrp

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pobie