Gorąca ustawka z przeziębieniem

Niedziela, 22 maja 2016 · dodano: 22.05.2016 | Komentarze 1

Uzupełniłem wpisy z tego tygodnia ale szczerze mówiąc jak nie mam czasu nawet na wprowadzenie treningu na Bikestats to nie jest dobrze ;) Jak mam tylko wpisywać gołe cyferki to chyba nie ma to sensu i będzie trzeba ten portal na razie odstawić, treningi będa na stravie...

Dziś nie czułem się rano za dobrze, przeziębienie ciągle trzyma, pomimo iż już było lepiej. No ale w taką pogodę nie mogłem podarować sobie ustawki więc pojechałem - co ma być to będzie ;)

Godzinka spokojnego dojazdu, na amfiteatrze jakieś 40 osób i wszyscy z dużą ochotą na kręcenie. Chwila pogaduch i ruszamy. Na szczęście wiało z południa więc w zasadzie pierwsza połowa pod wiatr, a potem elegancko w plecy - powrót do domu też w plecy :)

No i było bardzo fajnie, ucieczki, kasowanie, spawanie itd. Jechałem aktywnie, ale jak trzeba było to sobie odpoczywałem. Starałem się kręcić z przodu i czujnie. Nawet nie zauważyłem jak nagle zostało nas tylko dziesięciu i w takim składzie dojechaliśmy do Zielonej Góry.
Lekko nie było, chwilami bardzo szybko i mocno, wiatr też nie pomagał i trochę walki na rantach było.
Potrzebowałem takiego treningu, bo kilometrów wyścigowych mam tyle co kot napłakał...