Podjazdy:2009 m

Górki górecki :D

Piątek, 22 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 6

No to przybyłem w góry, oczywiście mogę jeździć tylko dziś i w sobotę, więc jak tylko wysiadłem z samochodu to się przebrałem i na trening :)
Oj zrobiłem sobie dziś Drogę Krzyżową ;)
Od razu mówię nie patrzeć na średnią prędkość, ale na przewyższenie - dałem czadu ;)

Na początek, jak zawsze żeby sprawdzić formę, pojechałem przez Przesiekę do Drogi Sudeckiej (tak będzie prawie pod koniec Liczyrzepy 2011), końcówka to hardcore i tu zrobiłem swojego tegorocznego maksa - puls 192. Nie muszę dodawać, że żadnych odcinków z buta nie było ;) Pod koniec, tam gdzie najsztywniej jest pełno piachu i mieliłem w miejscu nowymi oponami, mam nadzieję że organizator to usunie, bo można się po prostu wywalić, ale jakoś dojechałem :P

Potem zjazd do Podgórzyna przez Borowice i tu robiłem interwały siłowe ze zrywami - masakra, nigdy tak w górach nie jeździłem ;) I tak zrobiłem 4 razy ten podjazd w tą i z powrotem.

Potem zjazd i przez Sosnówkę (tu miałem mega kryzys, bo zmęczony byłem po interwałach i wiał czołowy wiatr) oraz Miłków dojazd do drogi na Karpacz. Tu zaczęły mnie łapać skurcze, pewnie od gorąca, braku aklimatyzacji i ogólnie pierwszego typowo górskiego treningu. No ale nie byłbym sobą i wjechałem do Karpacza Gónego, tu zjadłem Corny i zjechałem przez Sosnówkę do Borowic, a następnie Podgórzyna. Jak się okazało Corny zadziałał i skurczy nie było, więc poświrowałem i wjechałem jeszcze do Zachełmia.
Zjazd tą samą drogą i jak już byłem w Sobieszowie to na koniec jeszcze zaliczyłem trochę podjazdu na Jagniątków :D

Oj dziś to się powspinałem, na zjazdach nie świrowałem (dość niska av max) bo raz, że muszę się przyzyczaić do serpentyn, a dwa testowałem nowe opony i muszę je wyczuć.
Dziś też pierwszy raz jechałem na moich Mavicach R-Sys, odczucia zajebiste, są bardzo lekkie i sztywne i jak tylko będzie moc w nogach to można odjeżdżać na podjazdach :)
Na dole kilka zdjęć, żebyście też coś z tego mieli ;) Kiepskie i mało, bo nie chciałem się zatrzymywać podczas podjazdów, a wtedy były najładniejsze widoki :/
P.S. Oczywiście Garmin na zjazdach i pod wiatr dalej świruje, ale grunt, że na podjazdach pokazuje dobry puls.

Karpacz Górny:

Punkt widokowy pod Zachełmiem:

Kategoria 90-100, Góry

kfiatek13m
| 16:17 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Poznaję miejsca na zdjęciach :) Trasy w okolicach Karpacza są idealne do jazdy na rowerze.
Pozdr i do zobaczenia za tydzień w Trzebnicy
Virenque
| 19:42 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj Zapewne chodzi Ci o podjazd Przesieka-Droga Sudecka, końcówka to hardcore, ale ja ten podjazd bardzo lubię :) Sam bym wystartował gdybym tu był w dni majowe. Ale mam nadzieję, że uprzątną ten piasek do góry, bo teraz to tam gdzie największe procenty kręci się w miejscu tak koło młynkuje...
daniello24 | 19:22 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj podjechales se pod ten szczyt za Zachełmiem ? :D fajne przewyższenie 25 % no nie ? :D 1 maja mam tam czasówkę i chcialbym cos wykrecic.
wober
| 21:12 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj No fajne są okolice Karpacza ;) Nic tylko zazdraszczać takiego miejsca na treningi ;)
ps. Wesołych Świąt KOXIE :)
Virenque
| 18:22 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj Kris nie patrz na procenty, u mnie strefa wytrzymałości tlenowej to 150-161 :) Ale na podjazdach często szło 170-175, ale taki był plan :)
kris91
| 18:19 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj A na mnie wyzywał ,że tak zapierdzielałem i sam w podobnej intensywności pojechałeś ! :p
Hah :D Gratulacje wyjazdu, super trening.. Zazdroszczę ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apust