Kalorie: 1940 kcal

Upalna setka

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 4

Jednak pomysł żeby się porządnie wyspać i dopiero wyruszyć na trening był taki sobie ;) Trzeba było wstać wcześniej i ruszyć z rana, jak nie było tak gorąco, a tak na szosie byłem dopiero o 11:00 i cały trening jechałem w upale i pełnym słońcu.
Lekko nie było, bo dziś robiłem interwały, a potem długie tempówki siłowe z kadencją około 60 i na najcięższym przełożeniu.

Napoje z bidonu znikały w zastraszającym tempie i musiałem zatrzymać się w sklepie po wodę.
No nic kolejna setka zaliczona, ciężko było ale jestem zadowolony :)

śr. kadencja: 84

Kategoria 100-120

Drogbas | 23:21 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj Hej. Myśle,ze daniello ma racje.Nigdy nie łączy się wytrzymałości z interwałami.Ja takie treningi łączone przeprowadzałem gdy byłem dwa lata temu w szczycie formy i wygrywałem generalki w powerade,jednak taka specyfikacja treningu musi byc przemyslana i wykorzystana w odpowiednim czasie.Jeśli wprowadzasz taka inicjacje treningu i to w takim upale to uwazaj bo wykrecisz siłe i wytrzyamałosc na minus.Trenuj tak gdy bedziesz wiedział,że na 100% jestes mocny i masz predyspozycje do powtórzenia takich akcji dwa dni z rzedu.Wtedy taki trening bedzie miał skutecznosc i moc.PS. dowiedziałem sie tego od Rafała Hebisza,który to dajac mi takie wskazówki i utrzymujac moja forme do wygrania etapów w powerade;-)
Virenque
| 21:53 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj Daniello już Ty się o mnie nie martw... Jadę według konkretnego planu i basta, ostatnio też pisałeś że nie wsiądę na rower ;) Trenerem raczej nie jesteś więc tak krytycznie mojego planu nie oceniaj...
pzdr
kfiatek13m
| 16:12 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj Pewnie teraz Mikołaju masz rewelacyjną kolarską opaleniznę ;) pozdr
daniello24
| 15:28 sobota, 4 czerwca 2011 | linkuj a czemu tak jezdzisz ? Że łączysz wytrzymałość z interwałami ? interwały to się jedzie jako oddzielny trening i jedzie się rozgrzewki i przerwy między interwałami spacerowym tempem, z blatu. Dzieki temu kazdy interwal mozna zaatakowac nawet z 53x14. Dziwie się tez czemu łączysz interwały siłowe z tymi z dużą kadencją. I jutro pewnie znowu wolne sobie zrobisz ze zmęczenia:) Oj boze boze....

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz