Coś było nie tak jak trzeba

Środa, 17 sierpnia 2011 · dodano: 17.08.2011 | Komentarze 6

Dziś z założenia miało być mocniej, szczególnie że to ostatni konkretny trening przed wyścigiem w sobotę.
Ale od początku coś było nie tak i nie mogłem wejść na prawidłowe obroty. W dodatku bardzo duży ruch samochodowy i co chwilę TiR z naprzeciwka tylko utrudniały jazdę.
W drugiej części przyszedł czas na ciężkie tempówki siłowe na maksymalnym obciążeniu i niskiej kadencji. I też trochę dupa, bo co chwilę coś mi przeszkadzało i wybijało z rytmu, to autobus, to jakaś idiotka wyjeżdżająca z parkingu, no po prostu dramat.

Podsumowując trening średnio udany, a forma przed Izerami też jakby słaba :( No chyba, że to tylko kiepska dyspozycja dnia... zobaczymy w sobotę.

Kategoria 90-100

kris91
| 17:07 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj A wyspałeś się ? :]]
WuJekG
| 13:32 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj To i tak możecie walczyć kto będzie miał wyższą pozycję na swoich jazdach :P :P Tak czy inaczej - obydwu wam życzę powodzenia.!!!
krzywy
| 12:32 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Virenque...ja również trzymam kciuki:]
wober
| 21:39 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj WuJekG ale ja jadę na płaskim a Mikołaj góry tak się niestety złożyło że nasza ekipa musi jechac swoje wyścigi bo tak zalecił dyrektor sportowy :)
WuJekG
| 21:16 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj Pewnie gorszy dzień, dobrze, że przed zawodami a nie w dniu ścigania. Będzie dobrze (uważaj tylko na Wobera, wygraża się, że jedzie po złoto :P ).
Powodzenia!! :)
kfiatek13m
| 19:57 środa, 17 sierpnia 2011 | linkuj W sobotę trzymam kciuki za Ciebie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yodwo