Rower:BH

Dziwny trening

Sobota, 4 lutego 2012 · dodano: 04.02.2012 | Komentarze 2

Wyjechałem z założeniem pokręcenia przełajowo - bo temperatura co najmniej niekorzystna ;)
Ale po 30 minutach jazdy po Żurawińcu mi się znudziło i stwierdziłem, że pojadę w trudniejszy teren czyli w okolice Góry Morasko.
Jak bardzo był to głupi pomysł przekonałem się jak tam dojechałem, śnieg i lód oraz leżące konary drzew co chwilę powodowały schodzenie z roweru. Ten fragment treningu był bardziej jak MTB, bo chwilami jechałem 6km/h ;)

W końcu się wkurzyłem i wjechałem na szosę robiąc rundy Suchy Las - Morasko, okazało się że jak puls skacze do góry na podjeździe to zaraz krew lepiej dopływa do dłoni i palców i całkiem fajnie się jeździło :)

Po kilku rundach jeszcze raz wjechałem w teren i jak już zmierzałem do domu coś mi zblokowało koło (chyba jakaś gałąź) i zaliczyłem przepiękną glebę przez kierownicę uderzając głową (dobrze, że nawet w teren biorę kask). Upadek całkiem konkretny, bo klamka wygięta, przy kolanie mocno zdarte, na biodrze trochę mniej, ale cała lewa nogo mocno obolała. Mam nadzieję, że to tylko stłuczenia i jutro już będzie można normalnie kręcić, chociaż dziś boli konkretnie :/
A było już tak blisko do domu....