Wytrzymałość

Niedziela, 5 lutego 2012 · dodano: 05.02.2012 | Komentarze 4

Jak w temacie, ale oprócz fizycznej również psychiczna - sam nie wiem jak dałem radę ;)

Na zewnątrz nie dało rady, bo po pierwsze dużo zimniej niż wczoraj i z dodatkowym wiatrem, spadł śnieg w nocy, no i noga obolała po wczorajszej glebie...
Tak więc zostałem na trenażerze.
Nie wiem jak ja wytrzymałem 2,5 godziny ale jakoś się udało.

Jak bym sugerował się tylko pulsem jak kiedyś to jechałbym dziś za mocno, a tak kręciłem ładnie ze średnią mocą 150 Wat, czyli idealnie na wytrzymałość.
Co zauważyłem, to że przy stałej mocy wraz z upływającym czasem puls rósł, dobrze że trening opieram na mocy - zupełnie inna jazda.

Patrzyłem w zasadzie tylko na moc i kadencję, więc byłem w szoku jak na koniec zobaczyłem średnią prędkość - 40,5 km/h. Ale do statystyk aż tak nie wpiszę :)

Po 1h45min musiałem zrobić przymusową przerwę na wymianę dętki, bo złapałem panę - jak to zrobiłem na trenażerze nie pytajcie, bo nie wiem :) Pewnie dlatego, że już nie mam opony dedykowanej do trenażera.

Kategoria Trenażer

serav
| 19:49 wtorek, 7 lutego 2012 | linkuj Ja też raz złapałem gumę ;) Po prostu chyba dętka ze starości się porozchodziła i to idealnie po 1.5 godzinie jazdy ;)
Virenque
| 19:24 wtorek, 7 lutego 2012 | linkuj Wiesz ja nic nie szacuje w zasadzie, jadę według mocy powertapa (btw bardzo różniącej się od wskazań tacx flow), a jaka z tego wychodzi średnia prędkość to się okazuje na koniec treningu. Oprócz mocy trzymam też odpowiednią kadencję i dlatego pewnie te średnie takie wysokie.
Ale tej prędkości co wyszła to nie wpisałem, bo zaraz by się tu na mnie rzucili, że statystyki nie takie jak powinny...
pzdr
jacky | 19:17 wtorek, 7 lutego 2012 | linkuj A jak szacujesz prędkość? Bo u mnie na treneżerze tacx flow multi, moc 150W oznacza jazdę z prędkością 28km/h, a 40km/h to jakieś 260W :)
pozdro
wober
| 21:35 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj nice ziommm ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa musia