Luzik

Środa, 8 sierpnia 2012 · dodano: 08.08.2012 | Komentarze 2

Dzisiaj plan był prosty, lekka i krótka jazda bez wychodzenia poza 1 i 2 strefę mocy.
I tak też było, trochę było problemów bo znowu cholernie mocno wiało, a wtedy trzymanie niskiej mocy to prawie mission impossible.

Ale ogólnie było przyjemnie ;)
Trochę mi jeszcze zostało po infekcji - w postaci zapchanego nosa, więc nie ma co świrować.

Kategoria 0 - 70

Virenque
| 17:40 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Z założenia miał być jeden tydzień spokojny po Tatry Tour ale przyplątała się infekcja :/ Jak już myślałem, że przeszło i zacząłem jeździć to pojawił się koszmarny katar.
Dziś już w sumie miała być setka ale cały dzień mocno padało i wiało, co przy infekcji oznacza tylko jedno - pozostanie w domu.

No nic jutro już mam zamiar pokręcić i zacząć się spokojnie przygotowywać na wrzesień.
pzdr
kris91
| 17:12 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj Widzę, że coś odpoczynkowy czas masz ostatnio ? :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zyzyc