Road Trophy 2014 - Etap III

Sobota, 16 sierpnia 2014 · dodano: 16.08.2014 | Komentarze 4

Na sobotę organizator przewidział coś specjalnego, bo aż trzy podjazdy na Koczy Zamek, w tym dwie mordercze Kamesznice...

Start już o 9:00, pogoda nie rozpieszcza, jakieś 15 stopni, chociaż dla mnie to dobrze. Grunt, że nie pada deszcz.
Niestety po wczorajszej porażce wyleciałem nawet z sektorów ale ustawiam się w miarę dobrze zaraz po nich.

Startujemy i od razu lecimy wąskimi asfaltami, strasznie tego nie lubię, ścisk, ludzie się pchają, jak robi się ścianka to prawie stajemy w miejscu itd. Niestety niektórzy nie potrafią przewidzieć, że zaraz będzie zwolnienie i w pewnym momencie gość wjeżdża mi w tył, na szczęście odbija w bok i nic się złego nie stało.
Dopiero jak już poszło ostro w górę na Koczy Zamek trochę się to wszystko usprawnia ale znowu mam na szczycie stratę i muszę gonić czołówkę.

Udaje się to zrobić w Lalikach i w zasadzie od tego momentu cały czas kręcimy w pierwszej grupie, jest nas tak z 40 osób. Jest spoko, tempo mi odpowiada, czasem jakieś podkręcenie ale raczej cały czas równo. Fajna runda, podjazdy nie są zabójcze, zjazdy fajne.
Na koniec czeka nas jednak prawdziwy kiler, czyli pierwsza Kamesznica. Z założenia jadę swoim tempem, na w miarę płaskim początku zostaję po lekkich problemach z łańcuchem i tak jadę widząc całą grupę na wyciągnięcie ręki.
Jak zaczyna się stromizna odrabiam sprawnie dystans, jest ciężko ale w sumie dość szybko wjeżdżam na szczyt i zaczynam zjazd. Jest strata do czołówki i znów trzeba gonić. Zbieramy się w czterech i po mocnych zmianach jeszcze przed granicą dochodzimy pierwszą grupę. Kosztowało nas to sporo sił ale daliśmy radę ;)

No i teraz powtórka z rozrywki, jedziemy równo i jest sympatycznie.
Przed podjazdem na Laliki dostaję kurcze w obu nogach, masakra, muszę odpuścić grupę. Jem co mam, piję izotonik i jakoś to rozkręcam. Jest strata do grupy ale udaje się dojść. Podjazd sprawnie, szybki zjazd i lecimy po raz drugi na Kamesznicę.
Czuję się dobrze, jest nas pewnie ze 30-kilka osób, niestety jeszcze na płaskiej części znowu dostaję kurcze. Nie mam już picia, znowu muszę odpuścić grupę i to w momencie kiedy poszło podkręcenie tempa.
Jem żela "na czarną godzinę" i jakoś kurcze puszczają. Mogę trochę podkręcić tempo ale niestety grupa jest już daleko z przodu i jest pozamiatane. Szkoda, bo na sztywnościach mogłem powalczyć o dyszkę w OPEN.
Jadę swoim tempem, mijam jeszcze kilka osób i na Koczym Zamku melduję się jako 12 zawodnik kategorii B oraz 30 OPEN.
W generalce awansuję na 12 miejsce w kategorii i 32 OPEN.

Fajnie, bo noga zupełnie inna niż wczoraj, humory lepsze, w zasadzie całość w pierwszej grupie :)
Jutro niestety etap zupełnie nie dla mnie, ścianki jedna po drugiej skutecznie rozwalą mi nogi, jak będą znowu kurcze to może być DNF... Oby nie...

Kategoria 100-120, Góry, Zawody

Bucz
| 14:29 wtorek, 19 sierpnia 2014 | linkuj Witaj Virenque! Zdarzało mi się w przeszłości zaglądnąć na Twój blog. Na tegorocznym Beskidy Road Trophy miałem okazję pościgać się razem z Tobą. Tak jak na III etapie, kiedy wspólnie goniliśmy czołówkę. Pamiętam Cię także z II etapu. Na IV ładnie jechałeś, ale dopadł Cię pech. Widziałem jak mocowałeś się z tylnym kołem na poboczu drogi.

Pozdrawiam,
Paweł.
Bucz
| 14:18 wtorek, 19 sierpnia 2014 | linkuj Witaj Virenque! Zdarzało mi się w przeszłości zaglądnąć na Twój blog. Na tegorocznym Beskidy Road Trophy miałem okazję pościgać się razem z Tobą. Tak jak na III etapie, kiedy wspólnie goniliśmy czołówkę. Pamiętam Cię także z II etapu. Na IV ładnie jechałeś, ale dopadł Cię pech. Widziałem jak mocowałeś się z tylnym kołem na poboczu drogi.

Pozdrawiam,
Paweł.
Virenque
| 19:56 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj Byłaby dycha to bym zaszalał ;)
Na ściance 36-28
Rodman
| 19:53 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj dzisiaj poszalałeś ! pierwsza grupa - gratki ! jakich trybów używałeś na ściance ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kobie